سفارش تبلیغ
صبا ویژن

--- شرکت خدمات مهندسی باران ----اشکان یوسفی .....( وب لیدر) ....

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آقایان پاسخ می دهند!!

آقایان پاسخ می دهند!!

برخی خانم ها مثل چی هستند ؟

خانم ها مثل رادیو هستند :

هر چی می خواهند می گویند ولی هر چه بگویی نمی شنوند.

 

خانم ها مثل شبکه اینترنت هستند :

از هر موضوعی یک فایل اطلاعاتی دارند.

 

خانم هامثل چسب دوقلو هستند :

اگر دستشان با گوشی تلفن مخلوط شد, دیگر باید سیم را برید.

 

خانم ها مثل موتور گازی هستند :

پر سر و صدا , کم سرعت , کم طاقت

 

خانم ها مثل رعد و برق هستند :

اول برق چشمهاشون می رسه , بعد رعد صداشون.

 

خانم ها مثل لیمو شیرین هستند :

اول شیرین و بعد تلخ می شوند.

 

خانم ها مثل موبایل هستند :

هر وقت کاری مهم پیش می آید در دسترس نیستند.

 

خانم ها مثل گچ هستند :

اگر چند دقیقه مدارا کنید آنچنان سخت می شوند که هیچ شکلی نمی گیرند.

 

خانم ها مثل کنتو ر برق هستند :

هر از چند سالی یکبار سن آنها صفر می شود.

 

خانم مثل فلزیاب هستند :

هرگاه از نزدیکی طلافروشی رد می شوند عکس العمل نشان می دهند.

 

خانم ها خیلی زرنگ هستند :

آنقدر جنگیدند تا جایزه صلح را گرفتند.


چشم انداز های اطراف شیراز

چشم انداز های اطراف شیراز

  • پارک ملی بمو
    پارک ملی بمو با چشمه سارهای زیبا در 18 کیلومتری شمال شیراز به مرودشت قرار دارد. و از تفرجگاهای شیراز است.

  • آبشار کوهمره سرخی
    در 50 کیلومتری جاده شیراز به کازرون جاده کوهمره سرخی منشعب می شود که منطقه ای با درختان سرسبز و آبشارهای دل انگیز

  • بهشت گم شده
     منطقه ای زیبا و افسانه ای از طبیعت است که بسیار زیبا ، خوش آب و هوا و سرسبز است. نام اصلی آن تنگ بستانک می باشد و به علت جاذبه فرح انگیزش به بهشت گمشده مشهور گردیده است.

  • آبشار مارگون
    آبشار زیبا و فرح انگیز مارگون زینت بخش دره ای سرسبز و جنگلی در غرب شهرستان سپیدان است. این آبشار به ارتفاع 70 متر و عرض 100 متر در فاصله 45 کیلومتری شهر اردکان و 130 کیلومتری شیراز قرار دارد.

  • دریاچه مهارلو
     دریاچه مهارلو (دریاچه نمک) در 15 کیلومتری جاده شیراز فسا قرار دارد.

  • تفرجگاههای دیگر عبارتند از :

  چشمه جوشک :  در 24 کیلومتری شمال غربی

  چشمه شش پیر :
 در 15 کیلومتری شهرستان سپیدان ، در دریاپه زیبای برم شش پیر ماهیگیری هم ممکن است و در فصل بهار بسیار دیدنی است

  چله گاه :
 با درختان سرسبز و چشمه های آب در 5 کیلومتری شهر سپیدان به یاسوج قرار دارد و دارای امکانات رفاهی سرویس های بهداشتی، آب لوله کشی و برق میباشد

  تنگ تیزاب : 
با درختان سرسبز چشمه های آب و رودخانه زیبا 30 کیلومتری جاده سپیدان به یاسوج قرار دارد.دارای امکانات رفاهی ،سرویس بهداشتی،برق،آب لوله کشی و چادر می باشد.مکانی مناسب برای گردشگری در فصل تابستان

  پیست اسکی :
در 5 کیلومتری شهر سپیدان پیست اسکی جنوب ایران قرار دارد تجهیزات مورد نیاز از قبیل بالابر و دیگر وسایل مورد نیاز در این پیست فراهم میباشد.

  چشمه پیر بناب :
در 15 کیلومتری جنوب شیراز

  سد درودزن : 
در 100 کیلومتری شمال غربی شیراز

  بند بهمن :
بر روی رودخانه قرهآغاج در 60 کیلومتری جنوب شیراز(بخش کوار)


هزینه ارسال SMS را از 14 تومان می ‌توان به حدود 10 تومان کاهش دا

هزینه ارسال SMS را از 14 تومان می ‌توان به حدود 10 تومان کاهش داد

یک مقام مطلع تاکید کرد: در حال حاضر بر اساس برخی برآوردها در دولت نهم می‌توان هزینه SMS را از 14 تومان فعلی کمتر کرد و به حدود 8 تا 10 تومان رساند. این مقام مطلع گفت: در حال حاضر 10 میلیون مشترک تلفن همراه کشور امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه را دارند. در شروع کار پیام کوتاه در سال 73، تنها 11 درصد مشترکان توان ارسال و دریافت SMS را داشتند. وی افزود: در شروع کار سیستم پیام کوتاه تنها در یک مرکز (امام خمینی ره)، SMS وجود داشت، در آن زمان برای ایجاد ظرفیت یک میلیونی حدود 5/14 میلیون دلار در مخابرات هزینه شد. وی با بیان این که در حال حاضر مراکز امام خمینی ره، الغدیر تهران، مشهد، ارومیه، شهرکرد و شیراز مراکز SMS به شمار می‌روند،گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود 12 میلیون دلار برای این مراکز هزینه شده باشد. البته مرکز شیراز خصوصی است و از این هزینه مستثنی است. این منبع آگاه اظهارداشت: ارسال پیام کوتاه برای مخابرات سه نوع هزینه راه‌اندازی، هزینه اشغال سیگنا‌لینگ و هزینه پرسنل و به روز کردن سیستم‌ها را دارد

علائم علاقه مندی زنان

علائم علاقه مندی زنان

شـنیدن جواب رد از طـرف یـک زن بـرای مـردان اصـلا"مسئله خوشایندی نمی باشد. هیچ چیـز بـه انـدازه اینکه زن رویاهایتان تقاضای ازدواج شمـا را نـپـذیـرد، براییـتـان گـران تـمـام نـمی شود. پـیـش خـود تـصـورمیکردید که او به شما علاقه مند است ولی احتمالا"برداشتتان از علائم علاقمندی او اشتباه بوده است.

از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیکخود بصورتی زیرکانه و پیچیده عمل میکنند(مگراینکهطرف مقابلشان خوش تیپ و پول دار باشد آنجوریکهخودشان اظهار می کنند) و اکثر آنها جوابهای ضـد و نقیضی میـدهـند چون خودشان مطمئن نیستند که چـه چیزی در سرشان میگذرد.

بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی اسـت که بوسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان شوند.


در زیر برخـی از نـشـانه هـای کـه می تـواند نـشانه علاقمندی یک زن باشد را مشاهده میکنید:


1- او همگام با شما است

ناگهان متوجه میشوید که او همه جا حضور دارد. او "بطور اتفاقی" هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا "تصادفی" به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام میدهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما "قدم اول" را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بیتوجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا" شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا" انـجام میدهد زیاد است.


2- او حرکاتی بخصوص انجام می دهد

یک جمله قدیمی می گوید:"جسم دروغ نمی گوید." طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص میکند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی را مشاهده میکنید:

* اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها
* خم شدن به طرف شما هنگام صحبت
* بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها
* نوازش کردن جواهرات ( مانند گوشواره ) و لمس نمودن دسته عینک
* چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو
* تقلید از حرکات شما ( مثلا" اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)
* لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.
* اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا" می توانید مطمئن شوید که * او چراغ سبز شروع رابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان میدهد.

3- او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست

این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و بـیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار میدهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت - و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: "خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ "

شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: " الان واقـعـا" سـرم شلوغه"، یا "بذار بینم وقت دارم"، یا "نمیدونم بتونم بیام یا نه"

4- او در مورد شما کنجکاو است

زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده،پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوشتان نمیآید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

5- او وضعیت مالی شما را می سنجد

زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: "کجا زندگی میکنی؟"، "چه ماشینی داری؟" و "شغلت چیه؟" مـیتواند نشانه علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با "استانداردهای" او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

6- او در مورد آینده صحبت میکند

یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. درواقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـگـویـد: "وای... تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم." اگر او چنین عمل نمود، شک نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.

7- او بیقراری و بی تابی میکند

اگر او واقعا" علاقمند باشد، همانند یک گربه دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامیکه شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا" یک شخص خجالتی نرمال باشد - اگر او فقط پیش شما بی قراری میکند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

8- او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد

یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حـال جوک گفـتن بـرای زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شـدیـد، بـدانـید کـه او انـتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید.

نشانه های فوق ممکن است لزوما" دلیل بر علاقـمـندی یک زن نـبـاشد چـون بـرخـی از زنان کلا" با دیگران حالتی دوستانه دارند اما اگر تـعـداد زیـادی از ایـن عـلائم را در فـردی مشاهده نمودید میتوانید به خود امیدواری دهید و به دلتان صابون بزنید


عشق چیست ؟

عشق چیست ؟

عشق چیست ؟

در یک کلام

زیباترین ویران کننده هستی است
--------------------------------------------------------------------------------

کاش ! قلبم درد تنهایی نداشت سینه ام هرگز پریشانی نداشت کاش! برگهای آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش! می شد راه سخت عشق را بی خط پیمود و قربانی نداشت


--------------------------------------------------------------------------------
دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست، اسراف در محبت است. اگر میخواهی همیشه آرام باشی، دلگیریهایت را روی ماسه و شادیهای خود را بر روی سنگ مرمر بنویس. اگر کسی را دوست داری که تو را دوست ندارد، سعی نکن از او متنفر شوی، بلکه سعی کن او را فراموش کنی

--------------------------------------------------------------------------------
یادته یه روز بهم گفتی هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده ... گفتم اگه بارون نیومد چی ؟ گفتی اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمون گریش می گیره ..... گفتم:یه خواهش دارم وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار- گفتی:به چشم .... حالا امروز من دارم گریه می کنم اما آسمون نمی باره .......... تو هم اون دور دورا ایستادی و داری بهم میخندی
--------------------------------------------------------------------------------
بهترین آرایش صورت. لبخند است


--------------------------------------------------------------------------------


دستم بوی گل می داد. مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند.اما هیچ کس فکر نکرد که شاید من یک گل کاشته باشم.


--------------------------------------------------------------------------------
سرمایه عمر یک نفس است ،آن یک نفس هم برای یک هم نفس است،گر با هم نفسی ،لحظه ای نشینی،مجموع حیات عمر،همان یک نفس است.


--------------------------------------------------------------------------------
دستهایی که کمک می رسانند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند.


--------------------------------------------------------------------------------
وفای شمع را نازم که بعد از سوختن به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد نه چون انسان که بد از رفتن همدم گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد


--------------------------------------------------------------------------------
عشق خیس شدن دو دلدار در زیر باران نیست...عشق اینست که من چترم را روی دلدار بگیرم واو نبیند....نبیند وهرگز نداند که چرا در زیر باران خیس نشد.....


--------------------------------------------------------------------------------


و دوباره عشق چیست ؟
3 ثانیه نگاه . 3 دقیقه خنده . 3 ساعت صفا . 3 روز آشنایی . 3 هفته وفاداری . 3 ماه بی قراری . 3 سال انتظار . 30 سال پشیمانی


--------------------------------------------------------------------------------


شماره ی مورد نظد مسدود می باشد!!!

شماره ی مورد نظد مسدود می باشد!!!

قصد داریم تا هم اکنون یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنیم. ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید ؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد " یا " شماره مورد نظر مسدود است " و یا ... روبرو شود. 

 بدین منظور گوشی خود را ابتدا روشن کنید.
سپس میبایست کد #094*21*را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.
پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این موضوع است.
اکنون هر کس با شما تماس بگیرید
با پیغام های ذکر شده بر خورد میکند.
اما برای غیرفعال کردن این قابلیت کافی است که کد #21# را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.
اکنون میتوانید تماسهای رسیده را دریافت کنید.

چند نکته:
وب سایت ترفندستان اولین سایتی بوده است که این ترفند را معرفی کرده است.
با فعال سازی این قابلیت هم میتوانید SMS بفرستید هم SMS دریافت کنید.
این ترفند روی گوشیهای نوکیا و سونی اریکسون تست شده است.
این ترفند با استفاده از سیستم Diverting گوشی ها صورت میپذیرد.
این ترفند تنها بر روی مخابرات ایران تست شده است.
اگر در حین نوشتن کد
به Error برخورد کردید مجدد کد را وارد کنید.


جلوگیری از اشغال شدن خط تلفن به هنگام استفاده از اینترنت

جلوگیری از اشغال شدن خط تلفن به هنگام استفاده از اینترنت

سلام دوستان حتما این مطلبو بخونید راستی مظر یادتون نره

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که

به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.

بدین منظور:

1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.
2- سپس وارد Network Connections شوید.
3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.
4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.
6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.
7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.
8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند.

همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد.


رپ چیست ؟

رپ چیست ؟

فرهنگ RAP، فرهنگی که خصوصاً به جوانان سیاه و اقشار تحتانی در جوامع غرب تعلق دارد، از آمریکا سرچشمه گرفته و شورشگران سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است. RAP فرهنگ کوچه و خیابان است که با استفاده از ابزار و آلات بسیار محدود و ابتدائی، توجه افراد را بخود جلب میکند. نقاشیهای بسیار هنرمندانه و مبتکرانه بر دیوارهای شهر، شعارنویسی با خط مخصوص، رقص های پر تحرک در گوشه خیابان و ترانه خوانی با سبک خاص، همگی اجزایی از فرهنگ RAP هستند. کلام موسیقی RAP با بحر طویل قابل مقایسه است. کلمات تقریباً بصورت صحبت عادی ادا میشوند، و ضربی قوی آنرا همراهی میکند. انقطاع ها و برگشتها در نحوه نواختن ضرب و صدای خراش گونه ای که با تبدیل صفحه گرامافون به یک آلت موسیقی ایجاد شده، تحرک و شوری بیسابقه بر شنونده بر می انگیزد. موسیقی RAP از تکامل اشکال دیگری از موسیقی سیاهان در محله های فقیرنشین برانکس نیویورک و تا حدودی هارلم شکل گرفته است. این محلات، نقطه تمرکز گروههائی از سیاهان است که سالها پیش تحت شرایط فلاکت بار اقتصادی مجبور به مهاجرت از ایالات جنوبی به شهرهای بزرگ نظیر نیویورک شدند. آنها کار در مزارع را رها کرده و به پرولتر تبدیل گشتند. اما اگر به ریشه ها و ماخذ این موسیقی باز گردیم به غرب آفریقا و سرود های ستایش ساوانا می رسیم. در نیجریه و گامبیا نیز تکخوانهائی وجود دارند که طنزهای اجتماعی را بشکل ترانه و نقالی اجراء میکنند و این بسیار به RAP  شبیه است. موسیقی RAP از طریق محلات فقیر نشین نیویورک که محل تلاقی توده مهاجر جزایر کارائیب با توده سیاه میباشد، بر موسیقی رگه تاثیر نهاده است. اواخر دهه 1960، وقتی که  آمریکا زیر ضربه مبارزات انقلابی در کشورهای تحت سلطه اش، خصوصاً ویتنام، قرار داشت و انقلاب  چین نیز بر شورشگران و انقلابیون در ایالات متحده تاثیر نهاده بود و دریچه ای از آگاهی پرولتری و دورنمای انقلابی را برویشان گشوده بود، در شهرهای بزرگ آمریکا تضادهای طبقاتی میان  سیاه با بورژوازی امپریالیستی و پایه های اجتماعیش حدت و شدتی فوق العاده یافته بود. بین محلات فقیر نشین سیاه با سایر نقاط شهر نیویورک، چیزی شبیه به خط مرزی وجود داشت . خط مرزی شاهد درگیری میان دسته های متشکل سفیدهای نژاد پرست و پلیس از یکطرف با گروه های بزرگ و متشکل جوانان سیاه بود. تشکیل این گروه ها، پاسخی ضروری به تعرضات و سرکوبگریهای مداوم حکومت علیه ساکنان بیغوله های نیویورک بحساب میآمد. گروه های RAP از دل همین تشکلات شورشی سیاه شکل گرفت. موسیقی خیابانی RAP که نخست توسط گروههای کوچک سیاه پوست در محدوده محلات اجرا می شد از سال 1979 پا بعرصه بازار موسیقی گذاشت. افشاگری ازRAP های ارتجاعی و تجارتی یکی از وظایف خوانندگان مترقی و انقلابی RAP، و در قالب ترانه های RAP است. این کار را RAP خوانهای انقلابی نظیر " دی"  بارها انجام داده اند. مثلا در سال 1979، ترانه ای تجارتی خوانده شد که در آن از خوش بودن و جشن گرفتن و کاری بدرد بقیه مردم نداشتن، صحبت شده بود؛ " دی" ترانه ای تحت عنوان "چگونه ملت سیاه را بپا خیزانیم؟" خواند و در آن، خطاب به سرایندگان آن ترانه تجارتی چنین گفت:

جشن تو میتواند بزودی زود خاتمه یابد، وقتی که آنها، یکروز بعد از ظهر، بقول خودشان "سیاه برزنگی ها" را بخط کنند پس در حالیکه تو شب را به صبح میرسانی، این مملکت بیشتر و بیشتر دست راستی میشود بنابراین یا از الان خودت را آماده کن یا راه فرار در پیش بگیر، چرا که در دولت پلیسی، هیچ جشنی در کار نخواهد بود

اگر چه طی سالهای اخیر، بسیاری از موسیقیدانان ارتجاعی از این سبک در پاره ای از آثار خود استفاده کرده اند، اما جوهر و روح شورشگرRAP همچنان در وجود گروههای یاغی ضد سیستم، در محلات فقیر نشین و محافل سیاسی و غیر قانونی امریکا زنده است در اینجا قسمتی از نخستین ترانه RAP اعتراضی که از معروفیتی بین المللی برخوردار گشته و "پیام" نام دارد را میخوانیم. این ترانه از آثار "گرند مستر فلش" و گروه "فوریوس فایو" است. این ترانه حکایت شرایط نابسامان طبقه های فقیر نشین جامعه  است.

دستم را بروی اسلحه ام میفشارم، چرا که قصد جانم را کرده اند مرا هل ندهید، دیگر جان به لبم رسیده میکوشم به سیم آخر نزنم اینجا درست مثل یک جنگل است و بعضی وقتها تعجب میکنم که چگونه میتوان جان سالم بدر برد.


یه سری جک و اس ام اس برای موبایل

یه سری جک و اس ام اس برای موبایل

09120006487

دوستت داشتم ...یادت هست ؟ ...گفتم دوستت دارم ...و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن ....رفتم تا بزرگ شوم ...اما انقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوستت داشتم

 
09130002587
تو گفتم که چرا محو تماشای منی، آنقدر مات که یک دم مژه بر هم نزنی، مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود، ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی
 
09120004549
 اگه کسی در دلت رو زد سعی کن قبلش آیفون دلت رو تصویری کرده باشی.... چون اگه نبینیش و وارد دلت بشه دیگه نمیتونی بیرونش کنی چون مهمون حبیب خداس!
 
 
09120005142
کهنه فروش داد میزنه : چراغ شکسته میخریم ..-*-.. کفشای پاره میخریم ..-*-.. اسباب کهنه میخریم ..-*-.. بی اختیار دادمیزنم : کهنه فروش قلب شکسته میخری ؟؟؟
 
 
09120001475

اگه روزگار بیرحمه تو مهربون باش اگه آفتاب میسوزونه تو سایبون باش حالا که سرما کمین کرده کنار باغچه واسه گلهای نیمه جون تو باغبون باش.

 
0912004564
صد بار قسم خوردم که نام تو رو بر زبان نیاورم .
 
 ولی افسوس قسم هم نام تو بود
 
 
09120002874

تا تو نگاه میکنی کار من اه کردن است
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

 
09120009412
گفتی تا اخر دنیا باهامی حالا میفهمم چرا میگن دنیا دوروزه؟
 
 
09150001803
وخداوند عشق را افرید تا 110 بیکار نباشه
 
09350005464

اینقدر دوستت دارم که احساس می کنم یه وجب از وجودم تو وجودت گیر کرده

 
09160001784

زمستان دوباره می اید. بهار دوباره تکرار میشود.اما تو هیچ وقت تکرار نمی شوی.چون خدا یک اشتباه رو 2بار تکرار نمیکنه

 
09130008126

نگاهم با نگاهت کرد برخورد/خدا مرگت بده حالم به هم خورد

 
09160003001

در مرداب عشق توای قورباغه گازم گرفتی

 
09120007141

اگر دورم ز دیدارت دلیلش بی وفایی نیست*وفا ان است که نامت را همیشه بر زبان دارم

 
09120004578

نمیدانم خدا کرد یا قضا کرد.تو را اوردو با ما اشنا کرد.بمیرد او که غربت را بنا کرد.تمام مردمان را مبتلا کرد

 
09130004644
عشق یعنی همچو من شیدا شدن عشق یعنی قطره دریا شدن عشق یعنی یک شقایق غرق خون عشق یعنی درد محنت در درون عشق یعنی سوز نی آه و شبان عشق یعنی معنی رنگین کمان
 
09120008254
زندگی سه چیز است. اشکی که خشک می شود. لبخندی که محو می شود. یادی که در عالم فراموشی باقی می ماند!
 

USB چیست و چه کاربردهایی دارد؟

USB چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کامپیوترهای جدید دارای یک و یا بیش از یک کانکتور(Universal Serial Bus (USB هستند. کانکتورهای فوق امکان اتصال تجهیزات جانبی متفاوتی نظیر: چاپگر، اسکنر، دوربین های وب و... را فراهم می نمایند.
سیستم های عامل پورت های USB را حمایت کرده و بدین ترتیب نصب درایور مربوطه ، به سرعت و به سادگی انجام خواهد یافت. USB چیست؟ همواره اتصال یک دستگاه به کامپیوتر و پیکربندی مناسب آن برای استفاده ، یکی از چالشهای اصلی در رابطه با به خدمت گرفتن تجهیزات جانبی در کامپیوتر بوده است: - چاپگرها به پورت موازی متصل شده و اغلب کامپیوترها دارای یک پورت هستند - مودمها از پورتهای سریال استفاده می نمایند. اغلب کامپیوترها دارای دو پورت سریال بوده و در اکثر موارد سرعت مناسبی را دارا نمی باشند. دستگاه هایی که به سرعت بالایی نیاز دارند به همراه کارتهای خود عرضه می گردند. این نوع کارتها می بایست در یکی از اسلات های برد اصلی نصب گردند. متاسفانه تعداد اسلات های موجود محدود بوده و در برخی حالات نصب نرم افزار مربوط به کارت دردسرآفرین نیز است.
هدف USB خاتمه بخشیدن به تمام موارد و مشکلات موجود در زمینه به خدمت گرفتن تجهیزات جانبی در کامپیوتر است.
USB یک روش آسان و استاندارد را برای اتصال 127 دستگاه به کامپیوتر، فراهم می کند. هر دستگاه می تواند 6 مگابیت در ثانیه پهنای باند داشته باشد. پهنای باند فوق برای اکثر دستگاه هایی که می خواهیم به کامپیوتر متصل نمائیم ، مناسب خواهد بود. اکثر تجهیزات جانبی که جدیدا تولید می گردند، دارای یک پورت USB می باشند. چاپگر، اسکنر، موس ، دوربین های دیجیتال ، دوربین های وب ، مودم ، بلندگو، تلفن ، رسانه های ذخیره سازی ، اتصالات شبکه و... نمونه هایی از این نوع دستگاه ها هستند. اتصال یک دستگاه USB به کامپیوتر ساده است.
کانکتورهای USB را می توان در پشت سیستم مشاهده و در ادامه کانکتور USB را به آنها متصل کرد. در صورتی که دستگاهی برای اولین مرتبه (بار اول) نصب گردد، سیستم عامل مربوطه آن را تشخیص و با نصب درایور، عملا زمینه استفاده از دستگاه فراهم خواهد شد. دستگاه های USB را می توان به دفعات به سیستم متصل و یا آنها را از سیستم جدا کرد.اغلب دستگاه های USB به همراه کابل اختصاصی خود ارائه می گردند. کابلهای فوق دارای اتصالی از نوع Aهستند. در صورتی که دستگاه USB دارای کانکتور A نباشد به همراه آن سوکتی ارائه شده که می تواند یک کانکتور از نوع B را قبول نماید. از کانکتور نوع A برای اتصال به کامپیوتر و از کانکتور نوع Bبرای اتصال دستگاه های خاص استفاده می گردد. اغلب کامپیوترهای جدید به همراه یک و یا بیش از یک سوکت USB ارائه می گردند. با توجه به وجود دستگاه های متعدد که دارای پورت USB هستند ، می توان بسادگی دستگاه مورد نظر را ازطریق پورت USBبه یکی از سوکتهای USB کامپیوتر متصل نمود. مثلا می توان به کامپیوتر یک چاپگر USB ، یک اسکنر USB ، یک دوربین وب USB و یک کارت شبکه USB را متصل نمود. در صورتی که کامپیوتر دارای صرفا یک کانکتور USB باشد و بخواهیم تجهیزات USB گفته شده را به آن متصل نمائیم چه کار باید کرد؟ برای حل مشکل فوق می بایست یک USB hub را تهیه کرد.
USB استاندارد قادر به حمایت از 127 دستگاه است.هاب USBبخشی از استاندارد فوق محسوب می گردد. یک هاب ممکن است 4 و یا بیش از 4 پورت داشته باشد.هاب به کامپیوتر متصل شده و هر یک از دستگاه ها به یکی از پورتهای هاب متصل خواهند شد. هابها می توانند با برق و یا بدون برق باشند. استاندارد USB این امکان را فراهم می سازد که دستگاه ها برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال USB مربوطه تامین نمایند. یک دستگاه با مصرف برق بالا نظیر اسکنر دارای منبع تغذیه اختصاصی خود است ولی دستگاه های با مصرف برق پایین نظیر موس و دوربین های دیجیتال ، برق مورد نیاز خود را می توانند از گذرگاه مربوطه تامین نمایند. در صورتی که از دستگاه هایی نظیر چاپگر و یا اسکنر استفاده می گردد که خود دارای منبع تغذیه اختصاصی هستند، نیازی به هاب با برق نخواهد بود. در صورتی که از دستگاه های فاقد منبع تغذیه نظیر موس و دوربین استفاده می گردد، به هاب برق دار نیاز خواهد بود.هاب دارای ترانسفورماتور اختصاصی خود بوده و برق مورد نیاز گذرگاه را تامین خواهد کرد.